Typical Bee-thing.

Jag tycker ju såklart att jag är helt stört roligt. Speciellt när jag är övertrött, woaa.. då finns det inga gränser för min rolighet. MEN ingen annan tycker jag är rolig så detta är typiskt mig när jag berättar ett skämt.
When people are too slow to get your jokes..
Jag tycker ju såklart att jag är helt stört roligt. Speciellt när jag är övertrött, woaa.. då finns det inga gränser för min rolighet. MEN ingen annan tycker jag är rolig så detta är typiskt mig när jag berättar ett skämt.
When people are too slow to get your jokes..
After the joke you’re like:

Then they look at you like:

So you're sitting there like:

Finally they get it like:

So you’re just there thinking like:


Typ som igår på träningen HAHA min coach gav ett sånt där rött träningslinne blahblahblah sak till en i mitt lag o ba you're red. Jag ba, and I'm sweaty. (Ni ba ååh fresh information haha men jag var på trääääning). Så jag ba haha jag är så jävla rolig. Så sa ingen nåt. Så jag ba, nähä det var jag inte alls. DÅ började folk skratta. Man ba yeah I love u too. NI som inte fatta..
And yes, once again, I am retarded.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0