some people change for the better, some people change for the worse.

FET helg! Började fredagen med lagfest+3 randoms hos Una. Sov där i nån timma haha sen upp tidigt as fuck med att åka till Farsta där Una & Terese coachade en match mot min vän Kevin. Sen därifrån till Huddinge för att äta och sen egen match, första för säsongen. Vi vann med 63-24, swag. Sen stannade jag och några i hallen i några timmar för att sitta sek och sånt. Sen hem och sen träffade jag en vän. Igååår så mötte jag McUna på tbanan vid 12 och så åkte vi till Fryshuset och mötte Becka, Hyberg, Shellbell & Jay för att kolla Ludde och deras SM match. Efter deeen så mötte jag Math i stan o så åt viiiii och sen så åkte vi till Huddinge för att kolla match. Stannade där i några timmar o så sov hon hos mig inatt. Baskethelg as usual. Älskar såna, bästa som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0