Random about moi.

Namn - Rebecca
Födelsedag - 16 mars
Ögonfärg - grönbrun, dom skiftar haha gay
Hårfärg - brunt
Längd - 169
Högerhänt/vänsterhänt - högeroooo
Värsta ovanor - act before I think
Stjärntecken - firre fisk
Skostorlek - 39 typ
Skor idag - får la se vilka jag tar på mig när jag går ut haha, probably air max
Rädslor - allt o inget
Mål för året - :)
Mest använda smilis på msn - men gay
Det första du tänker på när du vaknar - get yo ass back to sleep
Bästa kännetecken - retard
Favorit:
Färg - lila, grön & alla andra
Mat - allt?
Sport - basket, fotboll, americansk fotboll, hockey
Djur - apa, hund, tiger, ko, och massa random
Glass - Ben & Jerrys
Affär - omg.. många
Sallad - typ alla haha mest kyckling, pasta & cesar
Skådespelare - min man, Morgan Freeman, Patrick Swayze, Samuel L. Jackson, Vin Diesel & Jessica Alba
Låt - har en miljoooooooon favoriter men den bästa i hela världen är ändå alltid Bob Marley & Lauryn Hill - Turn your lights down low
Nummer - 15
Årstid - SOMMAR
Parfym - olikaaaaa
Kroppsdel på motsatta könet - ögonen, leendet, magen & armarna hähä
Vad vill du bli när du blir stor - jag har min dröm, and I will accomplish that
Hur vill du dö - with pride
Vem av dina vänner är mest högljud - depends
Vem får dig mest att skratta - alla probably, inklusive jag själv
Vem är blygast - vet inte haha
Bästa känslan - frihet. Och när alla mår bra.
Värsta känslan - losing everything you had.
Vart vill du bo i framtiden - i mitt land
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara - allt och inget
Hur länge tror du att du kommer leva - tills jag dör probably
Blivit dissad - ja
Skolkat - yes
Tänkt på självmord - nej
Sovit utomhus - yes
Varit otrogen - nej
Sett en död människa - ja.. vila i frid min ängel
Druckit alkohol - ja
Ätit sushi - yes
Varit på en scen - tror det haha vet intääääää
Namn - Rebecca
Födelsedag - 16 mars
Ögonfärg - grönbrun, dom skiftar haha gay
Hårfärg - brunt
Längd - 169
Högerhänt/vänsterhänt - högeroooo
Värsta ovanor - act before I think
Stjärntecken - firre fisk
Skostorlek - 39 typ
Skor idag - får la se vilka jag tar på mig när jag går ut haha, probably air max
Rädslor - allt o inget
Mål för året - :)
Mest använda smilis på msn - men gay
Det första du tänker på när du vaknar - get yo ass back to sleep
Bästa kännetecken - retard
Favorit:
Färg - lila, grön & alla andra
Mat - allt?
Sport - basket, fotboll, americansk fotboll, hockey
Djur - apa, hund, tiger, ko, och massa random
Glass - Ben & Jerrys
Affär - omg.. många
Sallad - typ alla haha mest kyckling, pasta & cesar
Skådespelare - min man, Morgan Freeman, Patrick Swayze, Samuel L. Jackson, Vin Diesel & Jessica Alba
Låt - har en miljoooooooon favoriter men den bästa i hela världen är ändå alltid Bob Marley & Lauryn Hill - Turn your lights down low
Nummer - 15
Årstid - SOMMAR
Parfym - olikaaaaa
Kroppsdel på motsatta könet - ögonen, leendet, magen & armarna hähä
Vad vill du bli när du blir stor - jag har min dröm, and I will accomplish that
Hur vill du dö - with pride
Vem av dina vänner är mest högljud - depends
Vem får dig mest att skratta - alla probably, inklusive jag själv
Vem är blygast - vet inte haha
Bästa känslan - frihet. Och när alla mår bra. Och när jag kollar på dans.
Värsta känslan - losing everything I had.
Vart vill du bo i framtiden - i mitt land
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara - allt och inget
Hur länge tror du att du kommer leva - tills jag dör probably
Blivit dissad - ja
Skolkat - yes
Tänkt på självmord - nej
Sovit utomhus - yes
Varit otrogen - nej
Sett en död människa - ja.. vila i frid min ängel ♥
Druckit alkohol - ja
Ätit sushi - yes
Varit på en scen - tror det haha vet intääääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0