If they don't know your dreams, they can't shoot them down.

Min hals är fuuuuuuuuuuuuuucked, jag har fetaste huvudvärken i universum, mitt rum är ommublerat eller fuck det stavas, Piggy är mitt liv, MEN jag har hittat min iPod igen så it's all good och då kommer jag nog vara frisk imorn. Lite skit som ska fixas runt om kring bara men it's aight. För er som undrat vad som hänt på sistonde o så alltså. Ska även börja skriva låtar har jag och några i mitt lag bestämt oss för, ska skriva av mig mina känslor nu när Elsa lämnat mig för en bitch. Här är en liten del av min första:
Mitch, vilken bitch, tog min Elsisch, nu är jag självisch utan nånisch.. har bara Tok men hon är bacillrädd eller fuck det stavas, stavas, stavas, stavas, stavas, så jag är fortfarande självisch. PEACE OUT
Ska även få en medalj eftersom vi vann damserien och såhär glad vart jag:
Imma Imma Imma Imma Imma Imma Imma Imma Imma Imma Imma Imma Imma BE GETTIN A MEDAL IMMA IMMA BE GETTIN THAT SHIT IMMA BE LOOKIN ALL FLY N SHIT
Ja, som ni ser, mitt lag och jag är coola.
Swag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0