Dear, I've got a crazy mind. But so do you.

Vart med Mathie heeeeeeeeeeeeela helgen, bäst bäst är hon. Hon sov hos mig i fredags o jag sov hos hon inatt haha gay är vi. En kompis kom förbi dit också, swag! Nuuu ska jag fixa det sista innan jag somnar haha somnade vid 6 nånting imorse och jag som börjar skolan imorn. HAHA alla blev chockade eller? but it's trueeee. Jag, Rebecca Alba, ska börja skolan igen. Får la se hur det kommer gå för mig, men den är bara en termin och sen har jag en klar utbildning så jag ska klara det. HAHA gay är jaaaaaaaaaaaag hejdå bloggskit.
Omg idag.. ni vet när man MÅSTE ha exakt den maträtten man är sugen på o INGET annat. Som i Harold & Kumar filmen haha ettan alltså, exakt så var det för mig o Math idag. Och vi lyckades. För er som brydde er alltså.

Kommentarer
Postat av: diallo

när ska du och ian bli ett par man ser chook många bilder på er

2011-09-04 @ 22:46:10
Postat av: Bee

haha wow.. måste vi bli tillsammans bara för det finns många bilder på oss?

2011-09-04 @ 22:47:54
URL: http://beebling.blogg.se/
Postat av: diallo

2011-09-04 @ 22:57:45
Postat av: Anonym

ni passa

2011-09-04 @ 22:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0