yes sir, I'm a dreamer.

Alltsååååååååååå min dröm var swag! Jag kommer aldrig ihåg mina drömmar annars men bara för det så vet jag vad jag drömde inatt nananaaaaa. Vill ni veta? Klaaaart ni vill.
Jag var på en konsert typ, Mathie skulle också med men hon orkade inte (lazy ass mf:a) så jag fick vara där själv som den lonern jag är. Anyways, ni vet på konserter så brukar det alltid vara stängsel mellan publiken o scenen, men det var inte det haha och fast det var inte ens en scen det var typ en pelare eller nåt bullcrap. Så stod jag näst längstfram och så uppträdde nån som jag inte kommer ihåg vem det var haha och så stod Jay-Z & Beyoncé (mitt par) bakom pelaren och så försökte typ nån från pubilken ta på Beyoncé men då kom en random person och ställde sig som security, men punkass som han är så vänder han sig om och tar på Beyoncé instead of the other guy. Så Jay-Z blev sur haha och helt outta no-where så kom Diggy Simmons och var security guard så ingen skulle röra Beyoncé. Sen uppträdde Jay-Z och jag mådde bäst i hela världen. Så uppträdde några andra och sen kom min pojkvän Lazee (I wish..) och kungen Kapten Röd och en miljon andra artister. Så ville jag ta ett foto med Kapten Röd men han dissade mig. Hahah aa och lite annat. Fucked up dröm I know. Men den var tung! Man ba, beroende av music eller vad?
U know what it iiiiiiiiiiiiiiiis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0