I am a mother f*cking P.I.M.P

First of all så har jag inga pengar på mobilen, ingen comviq och inga pengar irl.
Får försöka fixa imorn på nåt mirakelsätt. Swag. Annars dååååå haha jag var på loppis idag med mamma, moster, kusin & mina kusinbarn. Hey vi tar med hela släkten på loppis. Men det är så jävla swag! Ska dit imorn igen med Mathie HAHA så jävla bäst. Sen åkte vi till min favoritaffär, där allt kostar typ 1 krona. Bäst i hela världen. Sen åkte vi heeeeeemmmmmm så lagade jag fööör god mat och sen somnade jag vid 7, mådde dåligt haha kände mig som 4 år. Men det kanske jag är, vem vet? Sen vaknade jag kvart i 9 och nu sitter jag här med mitt arabiska förkylnings tea. Bäst i hela världen. Skulle egentligen ut med några gyals men eftersom I ain't got no money så ska jag återgå med min otroligt fartfyllda lördagskväll. MEN jag köpte en Beyoncé skiva för 10kr så life ain't too bad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0