Made A Wrong Turn, Once Or Twice.

Bra uppdatering idag :) Haha har vart grovt trött idag och mitt huvud har exploderat 190 gånger om. Känner mig tho friskare idag och jag är så jääävla glad över det! NANANAAA BATMAN! Var hos läkaren idag haha, har virus as usual. Har alltid virus, fuck that shit. Jag pallade bara inte att jag hostade sönder min hals hela tiden, under denna tiden jag vart sjuk har jag hostat rösten av mig, haft svårt o andas för jag hostat så mycket o allt sånt och eftersom jag har astma så fuckade den till sig rejält så aa.. kände att det var tid o kolla upp. Min hosta är 500 gånger bättre idag tho haha jag hostar inte varannan sekund längre men fick en starkare hostmedicin utskriven. Swag. Annars dåååå så sitter jag i min säng med en kopp tea (hey hey hey granny) peach och mango tea, behöver jag ens säga hur gott det är? Ska snart sooova haha har ju knappt sovit på flera dagar. Puss o kram skummmmmmmbanan. Kanske ser på film innan haha jag vene okey HEJDÅÅÅå
Ingen mascara så man ser ganska rejält att jag är trött haha gaayyyyyyyyyyyyyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0