Listäää

1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet?
- Det vet jag väl när jag ser han? Men annars en blandning mellan min man, 2Pac, Tyga, Trey Songz, Chris Brown och många många fler. Is that you?
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?
- yes.
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
- mig själv, forever alone.
4. Hur lång är du?
- 169, vissa säger att jag är längre tho.
5. Vilken är den senaste filmen du sett?
- Popper's penguins HAHA så jävla fet film.
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen:
- Haha :D
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
- Sms!
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
- Aldrig vart gifta thank God och bor bara med min mamma.
9. När såg du senast din mamma?
- Några timmar sen.
10. Icke godkänt i något ämne?
- Haha......... alla?
11. Mvg i något?
- Engelska bara typ.
12. När vaknade du idag?
- 12 typ hihi.
13. Vilken är din favoritplats?
- USA.
14. Vilken plats föredrar du minst?
- Graven.
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?
- USA, eller nånstans utomlands, har inget annat val.
16. Hur stor är din säng?
- 1.05 eller 1.20 haha jag vet inte, orkar inte mäta.
17. Vad sover du i?
- T-shirt & trosor eller linne o några byxor haha. gay.
18. Hur många kuddar har du i sängen?
- 300. Nej men 7, fast tar bort 3 när jag sover for your information.
19. Var har du bott/bor?
- Jag har bott i Huddinge, bor i Vårby gård. Welcome stalkers.
20. Tycker du om kinamat?
- Yes sir!
21. Tycker du om kaffe?
- Klarar mig med Oboy alltså, bästaste of 'em all.
22. Vad dricker du helst till frukost?
- Tea, oboy, juice eller nåt.
23. Kan du spela poker?
- HAHA har spelat typ en gång, o då var jag kung! No shit.
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
- Yuuuuuuuuuup.
25. Vill du ha barn?
- Yes sir.
26. Kan du några andra språk än svenska?
- Engelska? haha har kunnat spanska tho, måste lära mig det igen.
27. Har du någonsin åkt ambulans?
- Nej.
28. Föredrar du havet eller en bassäng?
- HATAR att få salt i ögonen från saltvatten men annars är det la båda.
29. Vad spenderar du helst pengar på?
- Kläder o mat typ haha gayyyyy.
30. Är du cool?
- Nej.
31. Vem är den roligaste människan du känner?
- Finns många.
33. Vad har du för ringsingnal?
- Gyptian ft. Rock City - Hold yuh (remix)
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
- Aa det tror jag.
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
- En text på en handduk HAHAHAH wtf
36. Kan du byta olja på bilen?
- Skulle nog kunna om jag prova, men jag har inte provat så aa nää.
37. Vilken var den senaste boken du läste?
- HAHA inte läst en hel bok...... i hela mitt liv? HAHA nej men läser lite då o då säger vi
38. Vem delade du senast säng med?
- Mathieeeeeeeeeee.
39. Dansar du i bilen?
- Ja jag brukar ställa mig på sätet du vet, får plats o så.
40. När var du i kyrkan senast?
-  a while ago.
41. Hur många hål har du? i öronen?
- 7.
42. Vad är ditt mobil nummer?
- 0760.. motha suuuuckaaahhhh
43. Vad ska du göra ikväll?
- Träningggg ayeah.
1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet?
- Det vet jag väl när jag ser han? Men annars en blandning mellan min man, 2Pac, Tyga, Trey Songz, Chris Brown och många många fler. Is that you?
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?
- yes.
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
- mig själv, forever alone.
4. Hur lång är du?
- 169, vissa säger att jag är längre tho. Swag.
5. Vilken är den senaste filmen du sett?
- Popper's penguins HAHA så jävla fet film.
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen:
- Haha :D
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
- Sms!
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
- Aldrig vart gifta thank God och bor bara med min mamma.
9. När såg du senast din mamma?
- Några timmar sen.
10. Icke godkänt i något ämne?
- Haha......... alla?
11. Mvg i något?
- Engelska bara typ.
12. När vaknade du idag?
- 12 typ hihi.
13. Vilken är din favoritplats?
- USA.
14. Vilken plats föredrar du minst?
- Graven.
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?
- USA, eller nånstans utomlands, har inget annat val.
16. Hur stor är din säng?
- 1.05 eller 1.20 haha jag vet inte, orkar inte mäta.
17. Vad sover du i?
- T-shirt & trosor eller linne o några byxor haha. gay.
18. Hur många kuddar har du i sängen?
- 300. Nej men 7, fast tar bort 3 när jag sover for your information.
19. Var har du bott/bor?
- Jag har bott i Huddinge, bor i Vårby gård. Welcome stalkers.
20. Tycker du om kinamat?
- Yes sir!
21. Tycker du om kaffe?
- Klarar mig med Oboy alltså, bästaste of 'em all.
22. Vad dricker du helst till frukost?
- Tea, oboy, juice eller nåt.
23. Kan du spela poker?
- HAHA har spelat typ en gång, o då var jag kung! No shit.
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
- Yuuuuuuuuuup.
25. Vill du ha barn?
- Yes sir.
26. Kan du några andra språk än svenska?
- Engelska? haha har kunnat spanska tho, måste lära mig det igen.
27. Har du någonsin åkt ambulans?
- Nej.
28. Föredrar du havet eller en bassäng?
- HATAR att få salt i ögonen från saltvatten men annars är det la båda.
29. Vad spenderar du helst pengar på?
- Kläder o mat typ haha gayyyyy.
30. Är du cool?
- Nej.
31. Vem är den roligaste människan du känner?
- Finns många.
33. Vad har du för ringsingnal?
- Gyptian ft. Rock City - Hold yuh (remix)
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
- Aa det tror jag.
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
- En text på en handduk HAHAHAH wtf
36. Kan du byta olja på bilen?
- Skulle nog kunna om jag prova, men jag har inte provat så aa nää.
37. Vilken var den senaste boken du läste?
- HAHA inte läst en hel bok...... i hela mitt liv? HAHA nej men läser lite då o då säger vi
38. Vem delade du senast säng med?
- Mathieeeeeeeeeee.
39. Dansar du i bilen?
- Ja jag brukar ställa mig på sätet du vet, får plats o så.
40. När var du i kyrkan senast?
-  a while ago.
41. Hur många hål har du? i öronen?
- 7.
42. Vad är ditt mobil nummer?
- 0760.. motha suuuuckaaahhhh
43. Vad ska du göra ikväll?
- Träningggg ayeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0