Have another little piece of my heart now, baby.

Haha jag skriver aldrig längre, bara bilder o music. Swag. That's what I love tho. ANYWÄÄÄÄÄYS så kan ju jag ge en update eller nåt haha gay. Fredags så var det träning o sen chill. Lördags så var jag i Thorildshallen i 37 timmar typ. Typ. Kollade på två matcher, åt föööör knasig mat och spelade egen match. Vi vann ganska stort. Sen var det chill haha. Söndags så hade jag hemma match, fucked up match och fucked up domare som ledde till att jag fick en teknisk. Fuck them haha. Idaaaaaaag har jag inte gjort så mycket, ätit typ. Kul liv. Missade ett möte igen, great work Bee. Min syster var även här på besök och för första gången på flera år så satt bara vi från familjen och åt - jag, mami, bror & syster. Jag lagade mexicanskt och så satt vi där o gay:a oss. Not. OCH just nu så kollar jag på en massa youtube klipp där folk sjunger, ovanligt.
Yea my life is pretty damn boring atm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0