Frågaaaaa

wdcnasl,ä om I-landsproblem <3:
vilka artister har du gått förbi? och vilka artister har du sett live? tung blogg!
Svar: First of all, thank uuuuuu. Haha jag har gått förbi alla möjliga. Näääk, Ison & Fille, Gurkan, Rodney & mini Gurkan HAHA, David Hellenius, några på festivaler och några andra. Sett live? woaaaaaaa jag minns inte ens alla men haha ska försöka.. Flipsyde, Flo Rida, Ironik, Lloyd Banks, Nas, Damian Marley, Ziggy Marley, Jah Cure, Alborosie, Million Stylez, Kapten Röd, Mavado, Anthony B, Busy Signal, IeYe, Natural Way, Richie Spice, Elephant Man, Gyptian, Mr. Vegas, Queen Ifrica, Joey Fever, Twang System, Protoje, Pressure, Kanye West, Prince, Wiz Khalifa, Veronica Maggio, Robyn, Säkert!, Petter, Lazee, Ison & Fille, massa random från en massa festivaler/konserter, haha jag veeeet inte alltså det är mååånga. Music är ju mitt största intresse så aa.. it is what it is :)
Stod längst fram på Jah Cure, Mavado, Alborosie, Elephant Man, Gyptian och några andra. Har även träffat Wiz Khalifa :)
VÄÄÄNTAR på att se mina favoriter Tyga, Jay-Z & Beyoncé, Mos Def, Common och maaaaaaaaaassa andra live. GAAAAAHH haha can't wait!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0