Footloose.

SÅ JÄVLA BÄÄÄÄÄÄÄÄST FILM! REKOMENDERAS 39257058032+4938 GÅNGER OM WOOP WOOP
Hahah ni måste se den! Fast för er suckers som inte fick förhandsvisning (Alexia och Sandra var också dääär haha hey hey puss o kram) så får ni se den om 2 veckor typ. GET YO ASS N SEE IT. Om ni inte är badman's o laddar ner den. Jag och Math haha så jävla bäst är vi, en Math dose är bäst. Erkänn ni trodde jag skrev meth. HAHA I don't do that shit man c'mon, jag är high på daily bases så jag behöver inte sånt. Båda lägger så swag citat när vi är med varandra och här är en av hennes citat ikväll:
''Nu när jag är tjock.. jag trivs faktiskt. Jag trodde inte jag skulle trivas för det gjorde jag inte förut när jag var tjock, det enda problemet är bara att jag inte kan sitta normalt..''
Haha vi båda omg.. nån som vet hur man tränar hakan? Anyone? 4 pack på hakan haha swaggest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0