Favorit.....

…rum i huset? mittttttttttt
…parfym? det finns många hähä
…månad? nån under sommaren eller nååååt, eller mars för jag fyller år då. Swag.
..tidning? I don't know shiiiiiiit
…blomma? haha gay
…glass? TWISTERRRRR! och Ben & Jerrys
…bok? jag och böcker? I don't think so
…författare? laaaaaaaaaaawd jag kan inga
…film? haha kan inte välja
…skådespelare? min man, Patrick Swayze, Morgan Freeman,  Samuel L. Jackson, Jessica Alba och massa mer
…TV-program? u're talking to the tv nördarnas tv nörd så jag kan inte välja
…musik? well, music är mitt liv såååå.. men RnB, hip hop, reggae, soul, blues o maaaassa
…artist/grupp? Lord aaaaaaaaaaaass jag kan inte välja en men 2Pac, Bob Marley, Michael Jackson, Jennifer Hudson, Lauryn Hill, Anthony Hamilton, Stevie Wonder, Jah Cure, Jay-Z & Beyoncé, Common, Mos Def, Amy Winehouse, Tyga och en miljon andra
…låt? har många men en absolut favorit är Bob Marley ft. Lauryn Hill - Turn your lights down low
…djur? hund, apa & tiger haha bästa
…mat? jamaicanskt, mexicanskt, indiskt, kina & thai.. haha det mesta faktiskt
…dryck? OBOOOOOOOY & apelsin mer
…godis? CHOCOLATE behbeh! och sura saker haha gayest
…frukt? vattenmelon, blodapelsin, äpple, kiwi o allt annat
…krog/restaurang? I don't know shit
…färg? lila & grön och alla andra
…doft? choklad :) haha och godisliknande dofter, tjockis? nej nej
…siffra? 15
…sport? BASKET! och fotboll, hockey, boxning o sånt badman shit
…plats: USA och på stränder
…drog: brownies
…fordon: dodge charger 70 (fast and the furious bilen) och en maaaassa old school bilar
…affär: I don't know shiiiiiit
…café: haha jag vet inteeeeeeeeeee
…skor: sneakers
…rum i huset? mittttttttttt
…parfym? det finns många hähä
…månad? nån under sommaren eller nååååt, eller mars för jag fyller år då. Swag.
..tidning? I don't know shiiiiiiit
…blomma? haha gay
…glass? TWISTERRRRR! och Ben & Jerrys
…bok? jag och böcker? I don't think so
…författare? laaaaaaaaaaawd jag kan inga
…film? haha kan inte välja
…skådespelare? min man, Patrick Swayze, Morgan Freeman,  Samuel L. Jackson, Jessica Alba och massa mer
…TV-program? u're talking to the tv nördarnas tv nörd så jag kan inte välja
…musik? well, music är mitt liv såååå.. men RnB, hip hop, reggae, soul, blues o maaaassa
…artist/grupp? Lord aaaaaaaaaaaass jag kan inte välja en men 2Pac, Bob Marley, Michael Jackson, Jennifer Hudson, Lauryn Hill, Anthony Hamilton, Stevie Wonder, Jah Cure, Jay-Z & Beyoncé, Common, Mos Def, Amy Winehouse, Tyga, Tarrus Riley och en miljon andra
…låt? har många men en absolut favorit är Bob Marley ft. Lauryn Hill - Turn your lights down low
…djur? hund, apa & tiger haha bästa
…mat? jamaicanskt, mexicanskt, indiskt, kina & thai.. haha det mesta faktiskt
…dryck? OBOOOOOOOY & apelsin mer
…godis? CHOCOLATE behbeh! och sura saker haha gayest
…frukt? vattenmelon, blodapelsin, äpple, kiwi o allt annat
…färg? lila & grön och alla andra
…doft? choklad :) haha och godisliknande dofter, tjockis? nej nej
…siffra? 15
…sport? BASKET! och fotboll, hockey, boxning o sånt badman shit
…plats: USA och på stränder
…drog: brownies
…fordon: dodge charger 70 (fast and the furious bilen) och en maaaassa old school bilar
…affär: I don't know shiiiiiit
…café: haha jag vet inteeeeeeeeeee
…skor: sneakers

Kommentarer
Postat av: felicia

Vill du fortfarande köpa chinosarna? :)

2011-10-26 @ 16:14:20
URL: http://feliciamasalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0