95 FRÅGOR DU TROLIGTVIS ALDRIG FÅTT PÅ EN GÅNG

95 FRÅGOR DU TROLIGTVIS ALDRIG FÅTT PÅ EN GÅNG! ;)
1. Det första du tvättar i duschen? håret haha
2. Vad har din favorit hoodie för färg? grå
3. Gillar du kaffe? haha nej
4. Vad är de första du gör på morgonen? stränger av alarmet och somnar om :)
5. Hur mår du just NU? it's all gooooood
6. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? har ingen crush haha gay
7. Säger du aim eller a-i-m? haha whaaat?
8. Berätta om din senaste dröm: jag kommer aldrig ihåg mina drömmar haha fail
9. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? ingen aning, har en miljon olika favorit maträtter
10. Vad vill du ha just nu? :)
11. Använder du tandtråd? haha ibland
12. Vad är det första du tänker på om jag säger skräp? HAHA en kompis som tog mitt skärp o inte gav tillbaka det
13. Äger du en dyr mascara? dyr för att vara mig haha swag
14. Har du fuskat på ett prov? yes
15. Hur länge står du vid spegeln på morgonen? 1 år
16. Har du räknat till 1000 någon gång? jag tappar bara bort mig o får börja från början igen..
17. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? both haha aso gay
18. Använder du smileys? yes
19. Hur många sovrum finns det i ditt hus? 2 & halvt, och jag bor i en lägenhet haha inget hus
20. Har du träffat någon kändis? yes
21. Gillar du keso? aldrig smakat haha men probably not
22. Vilken låt hade du sist i huvudet? Janis Joplin - Piece of my heart
23. Hur många länder har du besökt? USA, Mexico, Spanien, Grekland (Kreta) och mellanlandat i Danmark och Frankrike
24. Är dina föräldrar stränga? Har ingen pappa och min mamma behöver vi inte prata om så haha nej eller det beror la på, jag är ändå 18
25. Skulle du kunna hoppa fallskärm? haha nej, eller vet inte, kanske
26. Skulle du kunna gå ut och äta med George W. Bush? nej
27. Älskar du någon? ja
28. Glittrar någonting i ditt rum just nu? aa Edward Cullen är här du vet
30. Brukar du hyra film? inte så ofta men det är mysigt
31. Vem sitter framför dig under matte lektionerna? har inga matte lektioner
32. Vad gör du imorrn? vi får la se vad som händer, träning iallafall
33. Vilken ögonfärg är finast på din dröm kille? jag som älskar ögon haha helst gröna, svarta eller bruna, men bara dom är to die for så spelar det ingen roll
34. Favoritfärg? lila, grön och alla andra
35. Vart kommer du vara på Lördag? säkert i en baskethall :)
36. Bruna eller vita ägg? haha what? ahaaaaaa haha beror på vad man ska baka/laga
37. Gillas musik? music är mitt liv, punkt och slut.
38. Brukar du åka tåg? inte ofta, alltid t-bana annars haha eftersom jag bor på tunnelbana ställe
39. Var du med och upplevde när world trade center föll i NY? om jag var där? nej
40. Vad åt du till lunch? macka och banan haha
41. Vad är det för dag idag? well klockan är över 00 så nu är det tiiiiiiiiiiisdag ladies n gentlemens
43. Vad gör din bästa vän imorgon? my best friend is my fridge så den kommer stå där o va fylld med mat hopefully
44. Är du nöjd med din mobil? it's all gooooood
45. Vad lyssnar du på just nu? random folk som sjunger på youtube
46. Har du någonsin upplevt ”the butterfly effect”? the fuck is that?
47. Vad tycker du om new york yankees? laget eller märket haha? båda är la helt okey. Men jag är more of a L.A dodgers fan
48. Har du ätit sushi? yes, räksushi 4 di win!
49. Tycker du om redbull? helt aight, finns andra godare tho
50. Kan du åka skidor? kunde iallafall haha lärde mig när jag var 3 så jag borde la kunna fortfarande
51. Har du lockigt hår? vissa dagar haha mitt hår har ett eget liv
52. När grät du senast? vet inte haha att gråta är en av det värsta sakerna som finns typ, enligt mig iallafall
53. Har du gått in i en vägg någon gång? bokstavligen ja, gått in i väggen as utbränd och allt sånt - nej
54. Äger du en bärbar elr manuell data? bärbar, vi har en manuell också tho men den är mammas
55. Har du köpt någonting från H&M? självklart
56. Favorit årstid? SOMMAR! no doubt
57. Vad åt du senast? min mexicanska tjolalala sak
58. När var du senast med en kompis? igååår
59. Vilka tre kramade du senast? dom i laget tror jaaaaaag
60. Vem pussade/kysste du senast? ÄÄÄY BAY BAY
61. Vem höll du senast i handen? stålmannen
62. Sover du med TVn på? nope, radion på tho
63. Har du druckit alkohol direkt ur flaskan? yup
64. Tycker du att du är gammal? old enough
65. Är du mörkrädd? nope, bara den där vägen till Mathie omg omg not swag
66. Gillar du ditt liv just nu? beror på hur man ser det haha men ska inte klaga
67. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? aa fast blir så jäääääävla trött av att ligga i badet haha men det är så sjukt skönt när man är fucked up körd i kroppen
68. Knackar du trä? haha aa
69. Har du bra klädsmak? haha tar bara the fuck I want to put on
70. Kan du slicka dig på armbågen? nope
71. Vart är dina föräldrar just nu? I don't know shit
72. Har du någonsin blivit kysst i en hiss? yup
73. Vilken CD kommer du köpa härnäst? vi får la se
74. Vad har du på dig just nu? sov short, t-shirt, hoodie & undies
75. Har du ett mellan namn? Maria
76. Någonsin hoppat ut genom ett fönster? yes
77. Är det ok att ljuga för dig? nej.
78. Vad är det senaste du köpte? mat HAHA åååh mat hela jävla tiden
79. Hur ofta pratar du i telefon? inte ofta, avskyr att prata i telefon :)
80. Har du ett komplicerat förhållande med någon? yes, tyvärr
81. Hatar du mer än 3 personer? nej, hatar inte folk, det är ett föööör starkt ord
82. Har du fällt någon? haha ja
83. Har du ramlat i en trapp? yessur
84. Brukar du titta på top model? nää inte så ofta, ibland tho
85. Brukar du bädda sängen? det händer
86. Använder du kinapinnar? jadå
87. Är du för förlåtsam? för förlåtsam, men things change haha
88. Äger du någonting från Hot Topic? nope
89. Äger du ett vapen? ohja
90. Brukar du busringa? nej
91. Har du någonsin befunnit dig i ett slott? i? jag vene haha
92. Gillar du ditt hår? ibland
93. Gillar du dej själv? ibland
94. Vem står dej närmast mamma eller pappa? mamamamamamamamammmm
95.Hur ofta använder du msn? ibland
1. Det första du tvättar i duschen? håret haha
2. Vad har din favorit hoodie för färg? grå
3. Gillar du kaffe? haha nej
4. Vad är de första du gör på morgonen? stränger av alarmet och somnar om :)
5. Hur mår du just NU? it's all gooooood
6. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? har ingen crush haha gay
7. Säger du aim eller a-i-m? haha whaaat?
8. Berätta om din senaste dröm: jag kommer aldrig ihåg mina drömmar haha fail
9. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? ingen aning, har en miljon olika favorit maträtter
10. Vad vill du ha just nu? :)
11. Använder du tandtråd? haha ibland
12. Vad är det första du tänker på om jag säger skräp? HAHA en kompis som tog mitt skärp o inte gav tillbaka det
13. Äger du en dyr mascara? dyr för att vara mig haha
14. Har du fuskat på ett prov? yes
15. Hur länge står du vid spegeln på morgonen? 1 år
16. Har du räknat till 1000 någon gång? jag tappar bara bort mig o får börja från början igen..
17. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? both haha aso gay
18. Använder du smileys? yes
19. Hur många sovrum finns det i ditt hus? 2 & halvt, och jag bor i en lägenhet haha inget hus
20. Har du träffat någon kändis? yes
21. Gillar du keso? aldrig smakat haha men probably not
22. Vilken låt hade du sist i huvudet? Janis Joplin - Piece of my heart
23. Hur många länder har du besökt? USA, Mexico, Spanien, Grekland (Kreta) och mellanlandat i Danmark och Frankrike
24. Är dina föräldrar stränga? Har ingen pappa och min mamma behöver vi inte prata om så haha nej eller det beror la på, jag är ändå 18
25. Skulle du kunna hoppa fallskärm? haha nej, eller vet inte, kanske
26. Skulle du kunna gå ut och äta med George W. Bush? nej
27. Älskar du någon? ja
28. Glittrar någonting i ditt rum just nu? aa Edward Cullen är här du vet
30. Brukar du hyra film? inte så ofta men det är mysigt
31. Vem sitter framför dig under matte lektionerna? har inga matte lektioner
32. Vad gör du imorrn? vi får la se vad som händer, träning iallafall
33. Vilken ögonfärg är finast på din dröm kille? jag som älskar ögon haha helst gröna, svarta eller bruna, men bara dom är to die for så spelar det ingen roll
34. Favoritfärg? lila, grön och alla andra
35. Vart kommer du vara på Lördag? säkert i en baskethall :)
36. Bruna eller vita ägg? haha what? ahaaaaaa haha beror på vad man ska baka/laga
37. Gillas musik? music är mitt liv, punkt och slut.
38. Brukar du åka tåg? inte ofta, alltid t-bana annars haha eftersom jag bor på tunnelbana ställe
39. Var du med och upplevde när world trade center föll i NY? om jag var där? nej
40. Vad åt du till lunch? macka och banan haha
41. Vad är det för dag idag? well klockan är över 00 så nu är det tiiiiiiiiiiisdag ladies n gentlemens
43. Vad gör din bästa vän imorgon? my best friend is my fridge så den kommer stå där o va fylld med mat hopefully
44. Är du nöjd med din mobil? it's all gooooood
45. Vad lyssnar du på just nu? random folk som sjunger på youtube
46. Har du någonsin upplevt ”the butterfly effect”? the fuck is that?
47. Vad tycker du om new york yankees? laget eller märket haha? båda är la helt okey. Men jag är more of a L.A dodgers fan
48. Har du ätit sushi? yes, räksushi 4 di win!
49. Tycker du om redbull? helt aight, finns andra godare tho
50. Kan du åka skidor? kunde iallafall haha lärde mig när jag var 3 så jag borde la kunna fortfarande
51. Har du lockigt hår? vissa dagar haha mitt hår har ett eget liv
52. När grät du senast? vet inte haha att gråta är en av det värsta sakerna som finns typ, enligt mig iallafall
53. Har du gått in i en vägg någon gång? bokstavligen ja, gått in i väggen as utbränd och allt sånt - nej
54. Äger du en bärbar elr manuell data? bärbar, vi har en manuell också tho men den är mammas
55. Har du köpt någonting från H&M? självklart
56. Favorit årstid? SOMMAR! no doubt
57. Vad åt du senast? min mexicanska tjolalala sak
58. När var du senast med en kompis? igååår
59. Vilka tre kramade du senast? dom i laget tror jaaaaaag
60. Vem pussade/kysste du senast? ÄÄÄY BAY BAY
61. Vem höll du senast i handen? stålmannen
62. Sover du med TVn på? nope, radion på tho
63. Har du druckit alkohol direkt ur flaskan? yup
64. Tycker du att du är gammal? old but young, young but old
65. Är du mörkrädd? nope, bara den där vägen till Mathie omg omg not swag
66. Gillar du ditt liv just nu? beror på hur man ser det haha men ska inte klaga
67. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? aa fast blir så jäääääävla trött av att ligga i badet haha men det är så sjukt skönt när man är fucked up körd i kroppen
68. Knackar du trä? haha aa
69. Har du bra klädsmak? haha tar bara the fuck I want to put on
70. Kan du slicka dig på armbågen? nope
71. Vart är dina föräldrar just nu? I don't know shit
72. Har du någonsin blivit kysst i en hiss? yup
73. Vilken CD kommer du köpa härnäst? vi får la se
74. Vad har du på dig just nu? sov short, t-shirt, hoodie & undies
75. Har du ett mellan namn? Maria
76. Någonsin hoppat ut genom ett fönster? yes
77. Är det ok att ljuga för dig? nej.
78. Vad är det senaste du köpte? mat HAHA åååh mat hela jävla tiden
79. Hur ofta pratar du i telefon? inte ofta, avskyr att prata i telefon :)
80. Har du ett komplicerat förhållande med någon? yes, tyvärr
81. Hatar du mer än 3 personer? nej, hatar inte folk, det är ett föööör starkt ord
82. Har du fällt någon? haha ja
83. Har du ramlat i en trapp? yessur
84. Brukar du titta på top model? nää inte så ofta, ibland tho
85. Brukar du bädda sängen? det händer
86. Använder du kinapinnar? jadå
87. Är du för förlåtsam? för förlåtsam, men things change haha
88. Äger du någonting från Hot Topic? nope
89. Äger du ett vapen? ohja
90. Brukar du busringa? nej
91. Har du någonsin befunnit dig i ett slott? i? jag vene haha
92. Gillar du ditt hår? ibland
93. Gillar du dej själv? ibland
94. Vem står dej närmast mamma eller pappa? mamamamamamamamammmm
95.Hur ofta använder du msn? ibland yes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0