we're gonna fly away.

Så kom jag inte hem :PpPppPppPP. Igår vaknade jag vid freaking 9 haha och var så jääääävla hungrig så jag åt vääärsta taco tallriken halv 10 på en måndag morgon #truemexican #tystnadensomuppstårnärBeeinteärmexican #hashtag #hashtagsbelongontwitter. YES. Sen hamnade jag i mat koma och sov tills 3 typ. Pigg tjej. Så smsade Math om att vi skulle träffas så träffade henne i stan vid 5, chillade lite och sen åkte vi till henne och så sov jag där. Kom hem för 1,5 timma sen. Åt som en get när jag kom hem, fett tjock. Men det är fint. Jag & Math har funderat fett mycket på vad jag ska göra med mitt hår haha wow.. vätt intääääääää mäd den håren. Har alltid toffs för jag är stuck haha vete fan vad jag ska göööra, shoooooooo i-landsproblem. Men får försöka börja ha utsläppt igen.. nån gång.. hihi
ASO HAHAHHA Mathie's :P gubbe min, så jävla bäst
Math's badkar.
Scratchy, Kha, Wiz o alla andra namn denna ekorren har. Bäst är den. Min bästis i Maths rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0