Sorry, I'm allergic to bullshit.

Fick nyss ett rätt swag samtal om att jag ska till Eskilstuna i helgen. BRAAAAP! Två kompisar frågade om jag kan vara extra coach så HEEEELL YEAH haha anything för att komma bort från Stockholm lite.
BABY NORRKÖPING, NORRKÖPING, BORÅS. Den låten är swag.
Annars dååååå kollar jag på tv o ska laga mat snart haha fett tidigt för det men whatevooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. And yes jag såg påminnelse kommentaren om ett videoinlägg så yes jag ska göra det för dig som vill se mig live, awrr. NU ska jag laga mat, sen har jag träning haha får se hur det går med min höft idag. Ciaoooooooääää.
Yes, please..

Kommentarer
Postat av: C

Lite konstig fråga kanske men hur tycker du att tjejer ska se ut? Och killar? Vilken kill smak har du? Tung blogg Bee!

2011-11-17 @ 16:19:23
Postat av: Anonym

förut la du alltid upp bilder du tagit, vad hände med alla dom? Och vad får dig att gilla fotografering så mycket?

2011-11-17 @ 16:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0