U the bestest.

Kom hem för inte så längesen, mötte en kompis i stan vid halv 5 och så fikade vi i flera timmar känns det som haha. Fett bäst var det tho, man känner sig för gullig när man fikar, right? Lalalaaaaaaa och nu ligger jag helt död i min säng typ haha kommer somna snart, fail. Men jag och Math kollade på en fett bäst film inatt eller igårnatt eller vad det heter, 35 and ticking. Grym film. Sen somnade hon typ så då kollade jag på stand up med Kat Williams & Kevin Hart. Sen imorse så vaknade jag av att hon va stressad typ haha vi hade försovit oss ganska rejält.. aja.. nu ska jag se på film snart. PUSS
Ps. Kevin Hart är fett vacker, kortaren kortast tho. Ds.
Ps2. HAHA ps2 = play station 2. Ds2.
Ps3. play station 3............................... Ds3.
Ps4. Min mobil har varken comviq kompis eller några pengar så jag är forever alone atm. Ds4.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0