twooooo

Day 19- Nicknames you have; why do you have them
LAAAWD jag har typ 900 nicknames. Bee, Beccus, Becca, Alba, Fathat, Beea osv osv. Varför? I don't know shit. That's just how it iiiiiiiiiis BITCHÄÄÄÄS. Nej men Bee kallas jag bara for no reason, swag är det tho. Fail bara att en lärare i min förr förr förra skola stavade det som Bi. Fett fint. Beccus är för det redan finns en Becca (fast hon stavas ck) i mitt lag. Becca kallas alla människor i världen som heter Rebecca. Alba för jag heter Rebecca Alba, typ. Fathat haha mitt vackraste. Osv osv osv o så vidareeeeee
Day 20- Someone you see yourself marrying/ being with in the future
Haha ouff ouff. Jag är redan gift tyvärr. Han vet bara inte om det än, men det kommer.

Kommentarer
Postat av: Therese

fathaaaat <33333333

2011-11-15 @ 17:39:49
URL: http://tidesten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0