två frågorrrrrrrr

Lite konstig fråga kanske men hur tycker du att tjejer ska se ut? Och killar? Vilken kill smak har du? Tung blogg Bee!
Svar: First of all, thank u!
HAHA what? uhmmmmmm.. I LIKE BIG BUTTS AND I CANNOT LIE. Skoja herreguuuuud. Jag är en sån lame person som tycker att beauty comes in all shapes and sizes, alla är typ vackra in their own way. Lame lame lame I KNOW MEN FUCK IIIIT jag är bara ärlig. No joke. Too bad att typ allt focus är på tjejers boobs & bootys haha I don't get that shit. It's all about personality boyzzssssssss. Men visst alltså haha man måste ju tycker personen är attraktiv också. BOIIIII. Och killar haha hmmm? I like chocolate när det kommer till utseendet. Persooooonligheten gillar jag skrattande killar haha roliga killar is the shit, snälla, gentlemens typ. Jag är en riktig sån som little things matter. Lyssna på denna låten and u'll understand.
Jag är en riktig sucker för killar som spelar piano btw, en RIKTIG sucker för det. Kolla på Just wright med Common och BAM där har ni min drömman. Han behöver inte spela basket haha men det är lugnt om han gör. Längsta svaret hey. Killar med ett par fina röda sneakers sexigaste som finns btw.
förut la du alltid upp bilder du tagit, vad hände med alla dom? Och vad får dig att gilla fotografering så mycket?
Svar: I did, I diiiiiiiiiiid, uhm jag har mest fotat basketbilder den senaste tiden så jag har inte slutat fota eller nåt haha. Jag har ju tagit lite andra bilder också men min camera laddare är borta haha så måste hitta den.. fett fail. Men jag ska fixa det haha. Varför jag gillar fotografering? Lemme tell u haha. Saken är den att jag kommer inte ihåg saker från när jag var liten så foton hjälper mig minnas saker, kan va allt från tv-program till en skogspromenad. U dig. Men jag kan ju stirra blankt på ett foto också men aa.. now-a-days fotar jag mest för att capture the moment. Plus att bilder säger mer än ord. Haha vet inte hur jag ska förklara men jag älskar att fota och jag älskar foton/bilder/whatever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0