The three last days of the challenge..

Day 28- A picture of you last year and now, how have you changed since then?
Förra året


Nu
Hur jag förändrats? Jag har en ny sidecut, fast på andra sidan huvet. Jag har gått upp 95 kilo. Jag har klippt av allt mitt fina hår. Jag har tappat min stil. Jag har tappa min rumpa. Jag har blivit allmänt fulare haha fail... Jag har förändrats ganska mycket på sättet tror jag. Jag har tappat kontakten med grovt mycket folk som jag brukade umgås med. FAST jag har den mobilen jag hade för ett år sen haha. Min ''nya'' är ju trasig så.. AJA det är väl typ det.
Day 29- In this past month, what have you learned
Inte så mycket nytt, bara saker som I repeat. Måste lära mig nån gång.
Day 30- Who are you?
Well.. Rebecca heter jag - kallas för Bee, Beccus, Becca och en miljon andra smeknamn. Jag kommer ifrån Sverige med bakgrund från USA, Skottland, Tyskland och lite random typ. Jag är 18år. Jag bor i Stockholm. Jag är uppvuxen i Huddinge men bor nu i Vårby gård. För er som vill stalka hey på er. Jag bor med min mamma, bror, brors tjej & brorson. Och två hundar. Jag har en syster men hon flyttade hemifrån när hon var 16, då var jag bara 12. Jag var sjukt mycket med min mormor under min uppväxt, hon var mitt allt helt ärligt, hon dog 5 dagar innan jag fyllde 15 och jag är thankful som faaaan att jag fick ha henne i mitt liv. Jag älskar henne endlessly. Jag spelar basket, men jag är alltid borta eftersom det alltid ska vara nåt med mig. Jag kom nyss tillbaka från ett år borta o så BAM nu har jag major problem med ryggen. FUCK THAT SHIT. Blir galet irriterad. Jag har en sne käke. Jag har fett små öron. Jag avskyr fötter. Mina ögon byter färg mellan gröna, grönbruna & bruna. Jag har tagit 4 av 7 piercingar på mig själv. Jag har klippt mig själv i 4 år om inte mer. Jag går inte i skolan. Jag har inget jobb. Jag är pretty much a failure som jag fått/får höra ganska ofta men jag kämpar på ändå. Jag är uppvuxen med att få höra mycket dåliga saker om mig själv och då sa jag inget tillbaka men nu på den senaste tiden så får jag flipp om nån säger nåt dåligt om mig - till mig. Jag hatar lögnare. Jag klarar inte av folk som ska snacka bakom ryggen istället för att gå fram till personen dom snackar om o säga det. Jag har grovt stor respekt för folk som är riktigt tunga på vad dom älskar att göra, typ dansa, spela basket, sjunga, rappa, rita osv osv. Jag lyssnar på music 24/7. Jag har gått igenom gränsen mellan USA & Mexico. Jag älskar bilar. Jag älskar att laga mat. Och baka. Och vara oseriös. Och att fota. Och tatueringar. OCH JAG VET INTE VAD JAG SKA SKRIVAAAAAAAAAA, vad vill man veta om mig liksååååm? Anything? BRAAAAAAAAAAAAAAP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0