Languages

Jag har tänkt på det här med språk.. fett coolt är det egentligen! MEN haha om man är som mig o vill kunna 3 miljarder språk så får man helt enkelt leka bara, jag kan gå runt o säga massa saker på mitt eget hitta-på-språk med 7 tusen olika dialekter o få det att låta som typ franska, arabiska, tyska, norska, danska, finska, portugisiska, isländska (HAHA skoja, har aldrig hört dom prata, kan dom ens prata...?) och massa. Typ. Fett swag. Fett ledsen över spanskan bara, jag har pratat spanska men nu kan jag typ ingenting. Måste se till att fixa till den igen. Ska lära mig alla språk i världen. That, my friends, is my mission. Språk är ju 80 gånger roligare än att tillexempel.. skaffa ett jobb #justsayin.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan förstå att det låter kul för dig men det är verkligen no fun när man är blatte alltså , man förvänas att kunna pappas språk/dialekt , mammas språk/dialekt , språkval, svenska , engleska alltså man blir helt out of fucking mind haha palllaaa

2011-11-24 @ 15:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0