Keep calm and dream on.

HAHA OUFF VILKEN DÅLIG BLOGGARE JAG VARIT DE SENASTE DAGARNA. Sorry mates. Har vart busy faktiskttttttttttttttttttt, i fredags var jag hos Math med SabRiRi o fixa hennes naglar. Sen fuckade sig min dag. I löööördags så hade jag match i freakin Sollentuna, förstår inte hur folk kan bo där. Man hittar ingenstans. Fast jag och Nate fell in love med food courten där. VÄRSTA RAINFOREST AHYEAH. BRAAAAAAAAAP åt största nacho tallriken. Fät gåt. Sen kom jag hem efter en 98 timmars resa, duschade o sååånt o sen åkte jag till en kompis och sov där, kolla på film o gaya oss allmänt. Sen sov vi i 88 timmar, så åkte jag hem därifrån vid halv 3 typ. Kom hem, åt, åkte igen. Denna gången till Högdalen o kolla på match med Nate o några andra Huddinge supporters. Vi i Huddinge basket är nämligen fett gulliga. OCH NU ÄR JAG HEMMA O ÄTER (I WISH.. HAR INGEN MAT.......)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0