Hej hopp

HEEEEEEEEEEEEEY BLOGGIS! Var o handlade med mamma & moster. Fett gulligt va? Omg alltså jag är så tröttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt. Måste bara packa det lilla jag ska ha till London (leker att jag har fett med cash så jag kan köpa massa saker där....) och sen blir det deck mode x9375927572959. Fast kommer typ sova 3 timmar ändå. Ska ta tbanan 5 i 8 imorn bitti. YEEEEEEYYYYYYY. MEEEN London väntar! Vi får be att vi slipper pass kontrolls strejken bara.. wish us good luck! Uppdaterar nog innan jag åker till London imorgon men annars hörs vi på lördag OM ni inte följer mig på twitter. Där kommer jag nog uppdatera nån gång. Och på facebook probably eftersom jag kommer ta tillbaka den under tiden jag är i London. BRAAAAAAAAP nu ska jag packa och duscha. O SOOOOOOOOOOOOOOOOVA. Godnatt lovers.
https://twitter.com/#!/heymissbabyB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0