Every story has an end, but in life, every end is just a new beginning.

Swaggest grejen igår, jag fick massage av min mamma. Laaaaawd vad skönt haha. Fast idag har jag svin ont igen, fucking shiiiiiiieeeeeeetttttt. Men ska inte klaga, kolla på min mammas rygg liksom. Wöäw. Jag blir bara irriterad att jag aldrig kan va helt frisk o hel så jag kan spela basket, kom nyss tillbaka från nästan ett år borta o nu kraschar allt igen. MEN jag ska fixa det, orkar inte vara borta mer. Ska stretcha och fiffla idag så jag kan försöka träna imorn. Ett sign att jag måste börja ta hand om mig själv och min hållning eller? Blah blah. Skulle ju få hjälp av min bror med en grej idag fast jag sov (fail............) så vi ska ta det imorn istället. Plus att jag har ett muy importante möte imorn. Bajs. Nuuuu ska jag ta painkillers, turn up the voluuuume med min älskade Jay-Z och städa rummet lite, måste hitta min cameraladdare omg omg.
Fick sms av Alex imorse om biljetterna.. EN VECKA TILL LONDON, TAGGAAAAAAAAAAAA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0