Bitch I'm the shit

Hey bloggfrogs. Japp. Skrev precis chimpanzee butt på min twitter, fett sexiga är dom. Idåååååg var jag rätt upptagen haha jag som aldrig gör nåt liksom men idag gjorde jag nåt. Kul va? Jag var först på mööööte och sen så åkte jag till stan o mötte Svea. Vi gick runt som små kossor i olika affärer i Gallerian och sen satt vi och snackade i 99 år. Fett kul o träffa henne, längesen jao bre abo. Min lilla festivalkompis. BRAAAAAAAAAAAAAP. Och nu ligger jag i världens skönaste säng (min) och lyssnar på Tyga T-Rawwwwww bebisen. Hej svejs päronfejs. Hohohoho.
Svea var gullig o bjöd en fattiglapp som mig på en av världens godaste saker..
Hey eller? God bless American cookies i gallerian.
Provade såna öronpuffar eller fuck dom heter. FETT SKÖNA. #childhoodswag
Jag ser fett lång ut haha wow.. too bad att jag bara är 169,170.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Cute //swaggaboii

2011-11-30 @ 01:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0