You don't get another chance, life is no nintendo game.

Namn: Rebecca
Piercingar: 7 stycken i öronennn
Tatueringar: det kommer i hööööst YAMAN
Längd: 169 enligt längdmätarlalala men längre enligt folk
Skostorlek: 39 typ
Hårfärg: brunt
Fräknar: nej, men det är fööööör gulligt
Motto: Believe
Är du Kär?: nej
Dricker du? : nää, vääääääldigt sällan isf
Röker du? : nope
Vilket schampo använder du? : haha tar bara den som finns hemma
Vilken parfym använder du? : fantasy
Gillar du att tvätta kläder?: haha nej, jag är sån wifey som lagar mat. Men städa, tvätta o diska får nån annan göra
Gillar du berg- och dalbanor?: OH HEEEEEEELLLLL NAAAAAAHH
Senaste…
Filmen du hyrde?: iiiiiiiiingen aning
Låten du hörde: Beyoncé - I care
Låten du laddade ner?: Beyoncés nya skiva haha
Personen du ringde?: Jay
Personen som ringde dig?: Ma
TV-program du såg?: Dad camp.. ett program om killar som ska bli pappor och jag säger bara BIG UUUUUPPPPPP till er som faktiskt bryr er om era barn
Person du tänkte på?: haha dedu
Favorit…
Låt: har nog mer än en miljon favoritlåtar alltså
Sak att göra: bara jag har music så klarar jag mig
Sport: basket
Dryck: oboy.. typ HAHA
Kläder: no ideaaaaaa, beror på mitt humör haha
Film: min mans film - stomp the yard. Och en miljon andra
Bil: dodge charger 69 (fast and the furious bilen i mitt hjääääärta), ford mustang 67 och massa andra old school bilar
Serie: OC, sex and the city, massa komedi serier o CSI, criminal minds o såna saker o lalalalal ahahahha hey tvnörd
Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? – haha patetiska som vi tjejer är så ja
Gråtit över en flicka? – nää
Ljugit för någon? – ja, men sånt skit dissar jag nu alltså. I hate liars
Blivit arresterad? – så patetiskt att det inte finns men ja, ung och töntig som en idiot
Träffat någon från internet IRL? – haha ja
Antal…
Gånger du varit kär? – en
Gånger ditt hjärta brustit? – 4938259820.. typ haha
Hjärtan brustet på grund av dig? – inte många
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? – haha oh.. några, jag gick i 4398502 olika skolor så u know what it iiiiisssss
Gånger ditt namn varit med i tidningen? – too many to count (not)
Senaste…
Boken du läste? – kommer inte ihåg HAHA
Personen du fick e-mail av? – nån random
Personen du fick brev av? AF
Personen du fick sms av? – en av mina bästa vännerrrrr
Saken du köpte? – ett halsband typ haha
Vad har du gjort idag? - kolla inlägget nedan *leker superbloggare*
Var det kul – not really
Brukar du svära mycket? – haha aa tyvärr
När stiger du upp på morgonen? – well, morgon för mig är typ vid 2 så du kan ju räkna ut själv
Vad har du på dig? – bikini hihihihih orkar inte byta om
Vad ska du göra ikväll? – no idea, tror jag ska se på nån filmmmmmmm
Vad är du allergisk mot? – mjölk, pollen, dig o sen vet jag inte
Använder du hårspray – en gång per år typ, mest för o fixa mitt hundhår (min utväxta sidecut)
Kan du stå på händer? – aao
Håkan Hellström eller The Ark? – CHRIS BROWN
Salt eller socker? – both
Gillar du ketchup? – haha ja
Är du glad nu? – jappppp, stay positive
Var du glad igår? – yessur!
Vad dansar du till? – music? dumbassmfer, MUSIC då inte sånt bullcrap som house o äckel''music''
Stockholm är… ? – sjukt fint på kvällen/natten
Göteborg är… ? – BÄST
Kan du sjunga? – nej men jag sjunger ändå :)
Spaghetti eller makaroner? – haha båda?
Land du vill besöka? – alla, punkt och slut
Namn: Rebecca Maria Bee Alba
Piercingar: 7 stycken i öronennn
Tatueringar: det kommer i hööööst YAMAN
Längd: 169 enligt längdmätarlalala men längre enligt folk
Skostorlek: 39 typ
Hårfärg: brunt
Fräknar: nej, men det är fööööör gulligt
Motto: Believe
Är du Kär?: nej
Dricker du? : nää, vääääääldigt sällan isf
Röker du? : nope
Vilket schampo använder du? : haha tar bara den som finns hemma
Vilken parfym använder du? : fantasy
Gillar du att tvätta kläder?: haha nej, jag är sån wifey som lagar mat. Men städa, tvätta o diska får nån annan göra
Gillar du berg- och dalbanor?: OH HEEEEEEELLLLL NAAAAAAHH
Senaste…
Filmen du hyrde?: iiiiiiiiingen aning
Låten du hörde: Beyoncé - I care
Låten du laddade ner?: Beyoncés nya skiva haha
Personen du ringde?: Jay
Personen som ringde dig?: Ma
TV-program du såg?: Dad camp.. ett program om killar som ska bli pappor och jag säger bara BIG UUUUUPPPPPP till er som faktiskt bryr er om era barn
Person du tänkte på?: haha dedu
Favorit…
Låt: har nog mer än en miljon favoritlåtar alltså
Sak att göra: bara jag har music så klarar jag mig
Sport: basket
Dryck: oboy.. typ HAHA
Kläder: no ideaaaaaa, beror på mitt humör haha
Film: min mans film - stomp the yard. Och en miljon andra
Bil: dodge charger 69 (fast and the furious bilen i mitt hjääääärta), ford mustang 67 och massa andra old school bilar
Serie: OC, sex and the city, massa komedi serier o CSI, criminal minds o såna saker o lalalalal ahahahha hey tvnörd
Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? – haha patetiska som vi tjejer är så ja
Gråtit över en flicka? – nää
Ljugit för någon? – ja, men sånt skit dissar jag nu alltså. I hate liars
Blivit arresterad? – så patetiskt att det inte finns men ja, ung och töntig som en idiot
Träffat någon från internet IRL? – haha ja
Antal…
Gånger du varit kär? – en
Gånger ditt hjärta brustit? – 4938259820.. typ haha
Hjärtan brustet på grund av dig? – inte många
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? – haha oh.. några, jag gick i 4398502 olika skolor så u know what it iiiiisssss
Gånger ditt namn varit med i tidningen? – too many to count (not)
Senaste…
Boken du läste? – kommer inte ihåg HAHA
Personen du fick e-mail av? – nån random
Personen du fick brev av? AF
Personen du fick sms av? – en av mina bästa vännerrrrr
Saken du köpte? – ett halsband typ haha
Vad har du gjort idag? - kolla inlägget nedan *leker superbloggare*
Var det kul – not really
Brukar du svära mycket? – haha aa tyvärr
När stiger du upp på morgonen? – well, morgon för mig är typ vid 2 så du kan ju räkna ut själv
Vad har du på dig? – bikini hihihihih orkar inte byta om
Vad ska du göra ikväll? – no idea, tror jag ska se på nån filmmmmmmm
Vad är du allergisk mot? – mjölk, pollen, dig o sen vet jag inte
Använder du hårspray – en gång per år typ, mest för o fixa mitt hundhår (min utväxta sidecut)
Kan du stå på händer? – aao
Håkan Hellström eller The Ark? – CHRIS BROWN
Salt eller socker? – both
Gillar du ketchup? – haha ja
Är du glad nu? – jappppp, stay positive
Var du glad igår? – yessur!
Vad dansar du till? – music? dumbassmfer, MUSIC då inte sånt bullcrap som house o äckel''music''
Stockholm är… ? – sjukt fint på kvällen/natten
Göteborg är… ? – BÄST
Kan du sjunga? – nej men jag sjunger ändå :)
Spaghetti eller makaroner? – haha båda?
Land du vill besöka? – alla, punkt och slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0