Yääää bitch (Wiz Khalifa röst)

HAHAHAHA about rubriken.. en av Wiz's låtar. Han säger så i början av
HAHAHAH så jävla fuuuuuuuult. Ah det kommer efter ett tag, 0.38 eller nåt. DÅ VET NI DET.
HEY BADMAN SÅL ♥ min trogna läsare.
Ska jag berätta vad jag gjort idag Sal? Jag har vart på möte haha! TIGHT! Snaaart kommer pengarna rulla in. Eller? Vi får la seeeeeeeeeee. Nu vet jag inte vad jag ska göra hähä, laga mat typ. Vanliga housewife saker ni vet. Måste ju kunna laga tunga maträtter innan jag gifter in mig med Beyoncé & Jay-Z.
Kan ju berätta om igår också när Sal ändå håller på o läser. Jag åkte aldrig till stan för jag var segare än en get så åkte till Zinken o träffade en kompis. Snackade o såååå. O sen åkte jag till Masmo, mötte Becka på bussen o så åkte vi till Hallunda till hennes kompisssssssss. Chillade däääär ett tag o sen var jag tvungen o åka hem. Morbror Bang-Bang

Kommentarer
Postat av: sal

man tackar :) <3

2011-07-12 @ 17:37:02
Postat av: Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

haha noooo biggie Sålmannen <3

2011-07-12 @ 17:41:10
URL: http://beebling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0