Thank God I found the good in good bye.

Hey. punkt. HAh kul. Idag har jag haft en riktigt failar dag. Trodde att det bara va typ 20 grader ute så jag fixade massa saker inne, o duschade världens längsta dusch. Hoppade ut ur duschen lika fräsch som Tyga och sen så märkte jag att det va 100 grader ute. YEEEYYYY hade missat hela dagen liksom. WOOP WOOP. Så sprang ut på balkongen och blev lika nasty som *nånkändissomärnasty*. Aa det va la min dag. Sen har jag bokstavligen lyssnat sönderrrrrrrrrr på Beyoncés nya skiva. KÄRLEK till den.
''Gammal'' bildddddddd WHOOPTY WOOP.

Kommentarer
Postat av: Sabrina also known as RiRi Tucker!

MYCKET fin blogg miss Alba

2011-07-09 @ 20:23:19
URL: http://www.ilovelife.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0