I don'ow why I got so attached.

Idaaaaaaag hahhaha jag skoja. Nej men idag har jag vart i Skärholmen. Gick förbi Ison (från Ison & Fille) typ 300 gånger. SHO KATT! Och för längesen gick jag förbi Fille. Det är nåt med mig o dom obviously. MEN MEN så köpte jag en två klänningar haha ååh gud vad mobbat. En till min brorsons dop imorn, jag ser ut som en grekisk gudinna som ska gifta sig med en bonde i den. Och ett körsbär i den andra. Kan aldrig nöja mig typ. MEN MEN sen mötte jag snygg-Saga så chillade vi i Heron ett tag och sen såg vi på Bridesmaides. FÖÖÖÖÖÖÖR ROLIG HAHAHAH! Megan var den bästa i hela filmen fo' sho! Sen efter bion så chillade vi bara, o då checkade jag facebook i mobilen o då kom chocken. Amy Winehouse is dead. PANIK! She finally found peace ♥
Och nu såååå chillar jag bara med mina fem 3d brillor o ska sova tidigaren tidigast idag eftersom dopet börjar feeeettttttt tidigt. PUSS

Kommentarer
Postat av: lilcrazy

Omg din blogg är så based Thank you based God

2011-07-23 @ 23:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0